Spotkajmy się w Curie

NASZ KANAŁ:

Certyfikaty

Licznik odwiedzin:
mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterDzisiaj772

pa

Wycieczka klasy Ic

PDFDrukujEmail

W piątek 6 października byliśmy na wycieczce klasowej w Bielsku-Białej. Dotarliśmy tam pociągiem, w którym już rozpoczęła się integracja klasy. Po dotarciu do Bielska poszliśmy do kościoła im. Marcina Lutra. Pastor opowiedział nam o historii Luteran oraz o samym kościele. Następnie udaliśmy się do muzeum poświęconego rodowi Sułkowskich. Po interesującej wystawie o historii miasta i reformacji udaliśmy się do restauracji na obiad. Potem przeszliśmy na dworzec, z którego odjechaliśmy do Katowic - w stronę zachodzącego słońca.

Dawid Bzura
Kuba Widera
Kl. I c

pa

XII Rajd "CURIE"

PDFDrukujEmail

W piątek 29.09.2017 odbył się kolejny, już dwunasty, Rajd "Curie". Wzięło w nim udział 50 uczniów oraz trójka opiekunów p. Agnieszka Pella, p. Michał Pella oraz ks. Bartłomiej Dylong. Trasa rajdu wiodła początkowo zielonym szlakiem z Międzybrodzia Żywieckiego do przełęczy Isepnickiej. Później zielony szlak zmienił kolor na czerwony, który doprowadził nas do punktu widokowego Kiczera. Następnie przeszliśmy na szczyt góry Żar (761 m n.p.m.) gdzie chwilę odpoczęliśmy. Dalej podążając czerwonym szlakiem zeszliśmy do zapory wodnej w Porąbce, gdzie znajduje się druga co do wielkości elektrownia szczytowo-pompowa w Polsce (po elektrowni Żarnowiec) i jedyna w kraju elektrownia podziemna mieszcząca się w Międzybrodziu Bialskim.
Już teraz zapraszamy na kolejny Rajd "CURIE", który odbędzie się wiosną.

cze

XI Rajd Curie

PDFDrukujEmail

W dniu 05.06.2017r. odbył się XI Rajd CURIE. Wzięło w nim udział 39 uczniów oraz pięcioro absolwentów, a opiekę sprawowali p. Agnieszka i Michał Pella.
Tym razem trasa wiodła czerwonym szlakiem z przełęczy Kubalonka w Wiśle poprzez Stecówkę do schroniska na Przysłopie. Tam po chwili przerwy i naładowaniu akumulatorów ruszyliśmy na szczyt Baraniej Góry. Po godzinie marszu dotarliśmy na szczyt skąd roztaczał się piękny widok na Beskidy dzięki platformie widokowej. Następnie kilku chwilach przerwy i wykonaniu 1 000 000 zdjęć zaczęliśmy zejście w dół, tym razem szlakiem niebieskim prowadzącym wzdłuż Białej Wisełki. Po drodze minęliśmy piękny wodospad Kaskady Rodła. Następnie udaliśmy się na parking w Wiśle Czarne gdzie czekał na nas autokar, który odwiózł nas do Chorzowa. Łącznie przeszliśmy ponad 18 km.
Zapraszamy na kolejny Rajd już jesienią
PS. Będzie krótszy... obiecujemySpoko

wrz
2016

Wycieczka do Palmiarni

Wpisany przez Beata Wróblewska Poprawiony (26 września 2016)
PDFDrukujEmail

Dnia 21 września klasa III a wraz z p. prof. Iwoną Mizerską i p. prof. Romanem Mizerskim udała się na wycieczkę edukacyjną do Palmiarni w Gliwicach. Mieliśmy okazję podziwiać różnorodne rośliny oraz zwierzęta wodne i lądowe. Dowiedzieliśmy się wielu nowych rzeczy, humory nam dopisywały i mamy nadzieję, że jeszcze tam wrócimy.

Natalia Kuczera, kl. III a

GALERIA ZDJĘĆ

cze
2016

III Rajd Rowerowy

Wpisany przez Beata Wróblewska Poprawiony (21 czerwca 2016)
PDFDrukujEmail

Ponad 42 km przejechali uczestnicy III Rajdu Rowerowego. Tym razem "koła" zawiozły nas na Rogoźnik, gdzie nie omieszkaliśmy skorzystać z pięknej plaży i cieplutkiej wody. W drodze powrotnej mieliśmy drobny problem techniczny z pękniętą śrubą trzymającą siodełko. Na całe szczęście sympatyczny pan, który przejeżdżał obok nas na swoim wypasionym traktorze, uratował sytuację i dzięki niemu cało i zdrowo wróciliśmy do domu.