Spotkajmy się w Curie

NASZ KANAŁ:

Certyfikaty

Licznik odwiedzin:
mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterDzisiaj1387

cze
2017

XI Rajd Curie

Wpisany przez Beata Wróblewska Poprawiony (13 czerwca 2017)
PDFDrukujEmail

W dniu 05.06.2017r. odbył się XI Rajd CURIE. Wzięło w nim udział 39 uczniów oraz pięcioro absolwentów, a opiekę sprawowali p. Agnieszka i Michał Pella.
Tym razem trasa wiodła czerwonym szlakiem z przełęczy Kubalonka w Wiśle poprzez Stecówkę do schroniska na Przysłopie. Tam po chwili przerwy i naładowaniu akumulatorów ruszyliśmy na szczyt Baraniej Góry. Po godzinie marszu dotarliśmy na szczyt skąd roztaczał się piękny widok na Beskidy dzięki platformie widokowej. Następnie kilku chwilach przerwy i wykonaniu 1 000 000 zdjęć zaczęliśmy zejście w dół, tym razem szlakiem niebieskim prowadzącym wzdłuż Białej Wisełki. Po drodze minęliśmy piękny wodospad Kaskady Rodła. Następnie udaliśmy się na parking w Wiśle Czarne gdzie czekał na nas autokar, który odwiózł nas do Chorzowa. Łącznie przeszliśmy ponad 18 km.
Zapraszamy na kolejny Rajd już jesienią