Spotkajmy się w Curie

NASZ KANAŁ:

Certyfikaty

Licznik odwiedzin:
mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterDzisiaj25

cze

V Rajd Szkoły

PDFDrukujEmail

We wtorek 3 czerwca 2014 r. odbył się kolejny - V Rajd Szkoły. W rajdzie wzięło udział 29 uczniów naszej szkoły pod opieką prof. Agnieszki Pelli, prof. Krystiana Barczyka oraz prof. Michała Pelli. Trasa rajdu przebiegała z przełęczy Kubalonka przez Marźnicę, Kiczory, Stożek Wielki do Wisły Dziechcinki. Nasza grupa przeszła marszem w sumie 22 kilometry. Rajd rozpoczął się na przełęczy Kubalonka w opadach deszczu, pozostawiając mokre szlaki. Po dotarciu do schroniska na Stożku Wielkim zrobiliśmy sobie 45 minutową przerwę na zregenerowanie sił, zjedzenie posiłku i uzupełnienie płynów. Podziwialiśmy także otaczające nas krajobrazy i robiliśmy zdjęcia. Droga powrotna także była mokra i gdzieniegdzie błotnista, a nawet bardzo błotnista. Mokrzy i ubłoceni dotarliśmy na metę rajdu, gdzie czekała na nas Cukiernia „U Janeczki”, która osłodziła nam trudy marszu.
GALERIA ZDJĘĆ

Zapraszamy za rok!
Nauczyciele Wychowania Fizycznego

lut

Wycieczka narciarsko-snowboardowa 5-7 II 2014

PDFDrukujEmail

Na wycieczkę narciarsko-snowboardową pojechaliśmy na początku lutego. Przez trzy dni mieliśmy okazję jeździć na stoku Wisła Cieńków Malinka. W wycieczce wzięło udział dwudziestu ośmiu uczniów naszej szkoły pod opieką prof. Krystiana Barczyka, prof. Anny Malcharczyk i prof. Michała Pelli. W gronie uczniów znalazły się osoby, które po raz pierwszy wybrały się na narty czy też snowboard. Polecamy tę formę spędzenia kilku zimowych dni już za rok. Bawiliśmy się świetnie, a nasze umiejętności można zobaczyć na filmiku, który powstał w czasie wyjazdu.

Sara Majchrzak

Galeria zdjęć

Zapraszamy do obejrzenia filmu i na następną wycieczkę!

lut

Wycieczka na Jasną Górę

PDFDrukujEmail

Aby zwyciężać zło dobrem, trzeba zachować wierność prawdzie.

bł. ks. Jerzy Popiełuszko

…czyli o tym, co przywieźliśmy z Jasnej Góry

W sobotę 1 lutego klasa 3b wraz z uczniem klasy 1a pod opieką pani prof. Frelich oraz pana prof. Grali udała się na wycieczkę na Jasną Górę. Po godzinnej podróży dotarliśmy na miejsce, gdzie przywitał nas prezes Fundacji „Pro-Patria”- Zbigniew Bonarski, który zgodził się oprowadzić nas po okolicy, pokazać nam nieznane dotąd miejsca i przybliżyć nam ich historię. Podążaliśmy ścieżką edukacyjno- dydaktyczną.

gru
2013

Rekonstrukcja bitwy pod Austerlitz

PDFDrukujEmail

30 listopada wraz  z prof. Tomaszem Bują i studentami Uniwersytetu Śląskiego wyjechaliśmy wcześnie rano na rekonstrukcję bitwy pod Austerlitz. Na miejsce rekonstrukcji dotarliśmy o 14.00. W przedsięwzięcie było zaangażowanych 2000  miłośników rekonstrukcji historycznych z Polski, Czech, Francji i Austrii. Odtwarzana bitwa odbyła się 2 grudnia 1805 roku, kiedy to Napoleon zaatakował wojska cara rosyjskiego Aleksandra I  oraz cesarza austriackiego Franciszka I i odniósł słynne zwycięstwo pod Austerlitz.

gru
2013

Poczuj się jak prezydent… klasa 3b wspomina swoją wycieczkę do Wisły

Wpisany przez Beata Wróblewska Poprawiony (05 października 2015)
PDFDrukujEmail

13 listopada wczesnym rankiem klasa 3B wyjechała na trzydniową wycieczkę do Wisły Malinki. Po ponad dwugodzinnej podróży dotarliśmy do Szkolnego Schroniska Młodzieżowego „Granit”, w którym mieliśmy spędzić najbliższe dwie noce. Pozostawiliśmy tam swoje bagaże i wyruszyliśmy na spacer po okolicy.