Spotkajmy się w Curie

NASZ KANAŁ:

Certyfikaty

Licznik odwiedzin:
mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterDzisiaj29

cze
2015

VII Rajd Szkoły

Wpisany przez Beata Wróblewska Poprawiony (16 września 2015)
PDFDrukujEmail

W dniu 16.06.2015r. odbył się VII Rajd Szkoły. W rajdzie wzięło udział 22 wesołych uczniów oraz czworo absolwentów, też wesołych i dwoje opiekunów Pani Agnieszka i Pan Michał. Po punktualnym przybyciu wszystkich uczestników i „zapakowaniu” się do luksusowego autokaru wyruszyliśmy w podróż do Ustronia. Pogoda była piękna, a trasa tym razem wiodła z Ustronia Polany (434m n.p.m.) czerwonym szlakiem przez Polanę Stokłosica (830m n.p.m.) na Czantorię Wielką (995m n.p.m.). Następnie przeszliśmy czarnym szlakiem do Chaty na Čantoryje (950m n.p.m.), gdzie po trudach wspinaczki odpoczęliśmy. Po 45 minutowej przerwie wypoczęci i najedzeni ruszyliśmy w dalszą podróż. Dalej podążając czarnym szlakiem pokonaliśmy szczyt Poniwiec (810m n.p.m.), a następnie po krótkim podejściu doszliśmy na Cznatorię Małą (866m np.m.). Teraz zaczęła się „ciężka i mozolna” podróż żółtym szlakiem w dół do mety rajdu czyli Ustronia Zdrój (345m n.p.m.).W sumie pieszo pokonaliśmy ponad 11 kilometrów. Następnie zwiedzaliśmy miasto i około godziny 16.30 w dobrych nastrojach wsiedliśmy do autokaru, po czym pojechaliśmy z powrotem do Chorzowa. Z niecierpliwością czekamy na kolejny rajdUśmiech